asiakaspalvelu

CAMPUSTAN ASIAKASPALVELU TUNTEE KENTTÄNSÄ EIKÄ PELKÄÄ KEHITTYÄ

Asiakaspalvelun merkitys yritykselle on tärkeä. Edellä on lause, jota toistellaan tiheään, kun puhutaan positiivisesta yritysmielikuvasta. Asiakaspalvelu nähdään usein pakollisena työkaluna, ja se mielletään helposti itsestäänselvyydeksi. Hyvä asiakaspalvelu on kuitenkin käsite, joka ei synny itsestään. Se vaatii tahtoa tuottaa laadukasta palvelua, ja pelkäämätöntä asennetta muutokseen. Halusimmekin avata ajatuksiamme Campustan asiakaspalvelusta ja sen tekijöistä.

Tunnemme asiakkaamme

Asiakaspalvelun keskiössä on vaivattomuus. Tunnemme asiakkaamme ja yhteistyöverkostomme toimijat, jonka takia asiakaspalvelumme on personoidumpaa. Koskipa yhteydenottosi sitten puhtauspalveluita tai kiinteistönhoitoa, asiakaspalvelumme neuvoo ja ohjaa mieltäsi askarruttavissa kysymyksissä.

Emme vain välitä viestejä eteenpäin

Asiakaspalvelijoillamme on kyky nähdä asiakkaan tarpeet kokonaisuutena, ja löytää ratkaisuja moninaisiin tilanteisiin. Esimerkiksi kiinteistönhoitoa koskevien palvelupyyntöjen vastaanottamisessa ja käsittelyssä on osattava arvioida asian kiireellisyys ja ohjattava pyyntö eteenpäin oikealle tekijälle. Osaava asiakaspalvelija luo yrityksestä parhaimmillaan positiivisen mielikuvan – me kohtaamme asiakkaan aina yksilönä, ja meidän kanssamme asiasi hoituvat vaivattomasti.

Hallitsemme monikanavaisen toimintaympäristön

Asiakaspalvelijamme hallitsevat monikanavaisen toimintaympäristön sujuvasti. Chatin ja sähköpostitse tulevien yhteydenottojen lisäksi tavoitat meidät myös puhelimitse. Sähköisten kanavien käytölle on paikkansa, mutta aina tekstikenttä ei riitä asian esilletuomiseen. Puhelinsoitto pitää edelleen pintansa simppelinä tapana ottaa yhteyttä. Olipa asiakaspalveluun käytettävä kanava mikä hyvänsä, Campustan asiakaspalvelijat ovat kenttänsä moniosaajia.

Palvelemme poitiivisella otteella

Hyvä asiakaspalvelukokemus vaatii tekijältään vikkelää ongelmanratkaisukykyä ja kokonaisuuksien hallintaa. Työssä tarvitaan vuorovaikutustaitoja ja reipasta otetta. Asiakkaalle jää yhteydenoton jälkeen tunne, että asiaa viedään eteenpäin. Haastavatkin tilanteet kohdataan positiivisella otteella – ei hätää, kaikki hoituu kyllä.

Kuljemme innostuneesti kohti uutta

Asiakaspalvelussa päivät ovat vaihtelevia ja rutiinitehtävien rinnalla on mahdollisuus oppia aina uutta. Tämä myös tekee työstä mielekästä, ja antaa tekijälleen sopivasti haastetta. Tekniikan kehittyessä asiakaspalvelussa on katsottava tulevaisuuteen, ja tämä luo puitteet omankin tietotaidon lisäämiselle. Järjestelmät saattavat vaihtua ja uusia tulla vanhojen rinnalle, mutta asenteemme säilyy edelleen samana. Teemme asiakaspalveluamme aurinkoisella otteella, ja haluamme, että asiakaskokemus kanssamme jättää hymyn huulille.

Näillä eväillä syntyy hyvä asiakaspalvelu, joka toimii yrityksen käyntikorttina. Asiakaspalvelua meillä tehdään suurella sydämellä ja positiivisella otteella. Ollaan yhteydessä!

JAA TÄMÄ KIRJOITUS