Asiakkailta saatu palaute on luotettavinta tietoa palvelumme tasosta. Siksi mittaammekin säännöllisesti mitä asiakkaamme meistä ajattelevat. Vuosittain tehtävät asiakastutkimukset ovat Campustalle tärkeä työkalu ja yksi laadun seurannan mittareistamme. Viimeisin Campustan asiakastutkimuskysely tehtiin huhtikuussa. Kyselyn tulokset vahvistivat käsitystämme siitä, millaista palvelua tuotamme ja miten arvomme näkyvät kentällä käytännön työssä. Henkilöstön palveluhalukkuus ja palvelun ammattitaitoisuus saivat kokonaisvertailussa korkeat pisteet, ja tuloksemme jatkavat aiemmilta vuosilta totuttua kaavaa: asiakkaidemme tyytyväisyys on toistuvasti kiinteistöalan keskiarvoa parempi.
Laadukasta palvelua – tutkitusti
Tämä on hieno tulos muuttuvassa toimintaympäristössämme. Se ei ole syntynyt itsestään, vaan teemme aidosti työtä sen eteen, että asiakkaamme saavat odotuksiensa mukaista palvelua. Asiakastutkimuksen tulos on Campustalle konkreettinen näyttö siitä, että olemme matkalla oikeaan suuntaan ja tuotamme arvojemme mukaista palvelua kasvunkin keskellä. Haluamme tuottaa asiakkaan tarpeisiin sopivia ratkaisuja sekä joustavia kokonaisuuksia ja se näkyy selkeästi myös asiakastyytyväisyydessä.
Ostat sitten kiinteistöhuoltoa, siivouspalveluita, aulapalveluita tai näitä kaikkia, voit luottaa siihen, että saat Campustalta tutkitusti laadukasta palvelua!
Pehmeillä arvoilla kovaa tulosta
Strategiassamme avoin vuorovaikutteinen asiakas- sekä henkilöstöviestintä ovat toiminnan peruspilareita. Toimiva viestintä on keskeinen työkalu asiakkaan ja palvelun toimittajan välisen luottamuksen rakentamisessa ja sama pätee myös henkilöstöviestinnässä.
Asiakastyytyväisyyden ylläpitämisessä on henkilöstömme avainasemassa. Henkilöstön hyvinvoinnista huolehtiminen, näkyy selkeästi myös asiakkaallemme sujuvana ammattitaitoisena palveluna ja hyvänä palveluhalukkuutena. Hyvinvoinnista huolehditaan mm. hyvällä esihenkilötyöllä, joka painottuu vahvasti henkilöstön kuulemiseen.
Työkalut hyvään asiakaskokemukseen
Asiakastutkimusten lisäksi seuraamme laatua ja asiakastyytyväisyyttä laatukatselmuksilla ja palautteiden seurannalla. Tarvittaessa teemme asiakaskohtaisia sekä kohdennettuja kyselyitä. Kohteissa työskentelevä henkilöstömme seuraa laatua päivittäin.
Olemme panostaneet asiakaspalautejärjestelmään ja kouluttaneet henkilöstömme sen käyttöön sekä palautteiden käsittelyyn.
Tänä vuonna tulemme kiinnittämään erityistä huomiota reklamaatioiden käsittelyyn. Tiedämme, että hyvästä pohjatyöstä ja palvelusta huolimatta kaikki ei aina suju suunnitelmien mukaan. Tärkeää onkin se, miten toimimme näissä tilanteissa ja kuinka suhtaudumme saamaamme palautteeseen. Reklamaatioiden hyvällä hoidolla voidaan harmittava tilanne saada käännettyä positiiviseksi, ja tähän haluamme panostaa entisestään.
Katse tulevaisuuteen
Vaikka asiakastyytyväisyytemme tulokset ovat keskiarvoa paremmat, me Campustalla katsomme aina eteenpäin ja olemme valmiina kehittymään niin toimintaympäristön kuin asiakkaan toiveidenkin mukaisesti. Campustan asiakkaana saat joustavan kumppanin ja sinua palvelevan kokonaisuuden, jonka laadukkuus ja arvot ovat kohdillaan. Haltuumme voit huoletta jättää kiinteistönhuolto- ja toimitilapalvelut omalla kohteellasi – meidän työmme on tehdä arjestasi helppoa.
Jos sinulla on etsinnässä tutkitusti luotettava kumppani kiinteistöhuollon, siivouspalveluiden tai aulapalveluiden kentältä Pirkanmaan alueelta, tutustu Campustaan!