Rasittaako yhteydenpito eri palveluntuottajiin? Onko epäselvää, kuka mistäkin vastaa? Pallotellaanko sinua asiakkaana palveluntuottajalta toiselle? Joudutko tekemään tukipalveluistasi useita kilpailutuksia? Unohditko jonkin palvelun kilpailutuksen ulkopuolelle?
Campustan kokonaisvaltaisena asiakkaana saat lukuisat palvelut samasta osoitteesta ilman pallottelua, vastuunpakoilua tai aikataulujen yhteensovittamista. Sinun ei tarvitse tietää, mihin palveluryhmään tarpeesi kuuluu. Voit ottaa vain yhteyttä asiakaspalveluumme ja he ohjaavat asiasi eteenpäin. Säästät aikaa ja hermojasi. Palveluihimme kuuluvat laajasti kaikki kiinteistö- ja toimitilapalvelut. Sisä- ja ulkokiinteistöhuollon lisäksi tekninen huolto, sähkö- ja LVI-työt, rakennuttamispalvelut, muutot ja kuljetukset, erilaiset siivouspalvelut aulapalvelut ja myös askelta laajemmat vahtimestaripalvelut. Tarjoamme lisäksi mm. IV-koneiden, turvavalojen ja paloilmoittimien huollon. Kirsikkana kakussa voit tilata myös av-suunnittelut ja – projektit sekä vaikka väestönsuojasi tarkastuksen. Palveluusi voidaan yhdistää erilaisia tukitoimintoja kuten toimisto- tai kahviotuotteiden hankintaa, annostelijoiden, keräysastioiden, vaihtomattojen ylläpitoa tai viherkasvien hoitoa. Näitä ja muita erityistarpeita hoidamme laajan ja laadukkaan yhteistyöverkostomme kautta. Olemme myös aina valmiita keskustelemaan muista tarpeistasi.
Keskittäminen kannattaa
Vaikka palvelutarjontamme on näin laaja, olemme paikallinen ja lähellä asiakasta toimiva yritys. Keskustelemme keskenämme ja asiakkaan kanssa! Loistavalla sisäisellä viestinnällä huolehdimme siitä, että kokonaisvaltaisen palvelun ostaminen oikeasti hyödyttää asiakasta. Kerromme toisillemme, mitä kiinteistössäsi tapahtuu, mitä tulee huomioida esim. ilmanvaihdon säädöissä tai välisiivouksissa. Yhteydenpito asiakkaaseen varmistaa sen, että palvelu on toiveidenne mukainen ja tarvittaessa sitä myös muokataan entistä sopivammaksi esimerkiksi, jos toiminnassanne tapahtuu muutoksia.
Keskittämällä arjen sujumisen, sopivan hinnan ja laadun lisäksi myös sopimusten, raportoinnin sekä laskutuksen seuranta helpottuu. Ja tietenkin säästät aikaa ja rahaa usein hitaasta ja työläästä kilpailuttamisesta, kun voit hoitaa laajemman paketin kerralla.
”Infopisteen työntekijät on niin mukavia, että en kestä.”
Kaikki edellä mainittu näkyy myös asiakastyytyväisyydessämme. Kaaviossa Innolink Oy:n 2022 toteuttaman kyselyn tuloksia on verrattu alan muihin toimijoihin. Nimettömän asiakkaan palaute ”Infopisteentyöntekijät on niin mukavia, että en kestä.” Palvelun saat meillä aina nimellä eikä vain anonyymiltä asiakaspalvelijalta. Tiedät siis aina, kenen kanssa olet asiaa hoitanut. Keräämme asiakaspalautetta jatkuvasti ja käsittelemme järjestelmän kautta tulleet palautteet aina viimeistään seuraavana päivänä.

Parhaan hyödyn saat keskittämällä meille mahdollisimman monia tarvitsemistasi palveluista. Silloin voimme sisäisesti ottaa mahdollisimman paljon vastuuta esimerkiksi töiden eri vaiheiden aikatauluttamisesta. Pienemmässäkin remonttityössä tulee yhteen sovittaa asioita, jotta työt sujuvat jouhevasti. Se ei kuitenkaan ole välttämätöntä. Teemme myös yksittäisiä keikkatöitä ja lyhyitä sopimuksia ihan sinun tarpeesi huomioiden. Näin kertoo asiakkaamme SYK Oy:n leasing manager: ”Erityinen kiitos nopeasta vasteajasta ja siitä, että myös pienet työt otetaan ilolla vastaan ja hoidetaan yhtä hienosti kuin isommatkin projektit. ”
#Campusta #siivous #kiinteistöhuolto #aulapalvelu #vahtimestari #asiakaspalvelu #kiinteistöpalvelu
Katso referenssimme tai jätä tarjouspyyntö.
Tutustu avoimiin työpaikkoihimme ja hae!
Seuraa meitä LinkedInissa ja Facebookissa.